יום רביעי, 24 בפברואר 2010

ההומור בסיפורים

אני ממליץ לכם לקרוא את סיפורי ההומר כי הם מצחיקים,

בסיפור ג'וחא המצחיק הוא שג'וחא שאל את האנשים:"אתם יודעים מה אני רוצה להגיד לכם"?

והם ענו לו:"לא" ג'וחא אמר:"טוב לא כדאי שאני אספר לכם".

עבר שבוע, ג'וחא שאל את אותה השאלה"

והאנשים ענו לו:"כן".

טוב אמר ג'וחא:"אתם יודעים מה אני רוצה להגיד לכם".

עבר שבוע חלק מהאנשים אמרו:"כן" וחלק אמרו:"לא", ג'וחא אמר:"מי שיודע אספר למי שלא יודע".

זה מה שמצחיק.


המצחיק בסיפור הרשלה: שהרשלה אמר למלצרית:" שהוא יעשה כמו שאבא שלו עשה"

המלצרית נבהלה והביאה להרשלה אוכל,

אחרי שהרשלה גמר לאכול המלצרית שאלה אותו: "מה אביך עשה?"

ענה לה ג'וחא: "הוא הלך לישון בלי אוכל..."

מצחיק בסיפור חלם, מצחיק בסיפור של חכמי חלם שהם חשבו

שהם יכולים לתפוס את הירח בתוך גיגית מלאה מים.

מוסר ההשכל הוא שצריך לחשוב על פיתרון נכון.

מוסר ההשכל של הסיפור ג'וחא שיש שאלות שעונים עליהם בתשובות מלאות

ויש תשובות שאפשר לענות עליהם בכן ולא.

מוסר ההשכל בסיפור הרשלה הוא שצריך לברר קודם,

לפני שמפחדים.

הסיפורים המצחיקים הגיעו ממדינות רחוקות ולכן הם מרתקים.

למשל הרשלה הוא עני מאוד.

הפעולות שלו היה להסתובב בעיר,

ולעשות מעשים מצחיקים.

אני ממליץ לכם לקרוא כי זה מרתק, מצחיק ואני מקווה שתהנו

מסיפורים אלה כמו שאני נהנתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה